29.09. Reklama jako nástroj, média jako prostředek
9:30 - 12:00
Během našeho setkání se zaměříme na vliv a nástroje reklamy.
Dozvíme se mnoho zajímavých informací o marketingových strategiích a možnostech využívání audiovizuálního média jako nástroje manipulace. Neopomeneme ani fenomén PR.
K demonstraci konkrétních způsobů a praktik, kterými obchodníci ovlivňují veřejnost, nám poslouží nadčasový dokument Filipa Remundy a Víta Klusáka - Český sen (2004). Snímek velmi zdařile zobrazuje možnosti práce s realitou a fikcí a současně vysvětluje základní pojmy související s probíranou problematikou.
Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti.
Těšíme se na Vás!
VSTUPNÉ:
studenti - 25 Kč
senioři - 30 Kč
veřejnost - 40 Kč
back to list