07.12. Reklama jako nástroj, média jako prostředek
11:00 - 12:30
Tato jednorázová lekce se zabývá nástroji reklamy a jejím vlivem. Důkladně se věnuje fenoménu marketingu a PR.
Na základě stále velmi aktuálního dokumentu Víta Klusáka a Filipa Remundy Český sen (2004) si demonstrujeme konkrétní způsoby a praktiky, kterými obchodníci ovlivňují širokou veřejnost.
Jaké jsou marketingové strategie obchodníků?
Které prostředky používají k manipulování širokou veřejností?
Do jaké míry je možné a legální s lidmi ve jménu reklamy manipulovat?
Co může přinést prozření z pastí marketingu?
Vzdělávací lekce jsou v případě nenaplněné kapacity sálu přístupné široké veřejnosti.
Těšíme se na Vás!
VSTUPNÉ:
studenti - 25 Kč
senioři - 30 Kč
veřejnost - 40 Kč
back to list