Vivian Ostrovsky
![Vivian Ostrovsky](/media/thumbs/authors/thumb_400x400__160656-vivian-ostrovsky.jpg?v=1698051982)
Výpis filmů autora
![bez náhledu](/images/noimg_630x368.jpg)
Migizi
Tomi Grgicevic, Louise Larivière / Kanada / 2010 / 6 min. 9 sec.
FilmMASO zachycuje orly bělohlavé (migizi v jazyce indiánského kmene Odžibvejů) hodující na zamrzlém Nipigonském jezeře. Bílá barva sněhu a rudá barva krve určují atmosféru krátkého filmu, který prostým líčením trhání masa dosahuje až spirituálního prociťování jednoty veškeré přírody. Připomeňme, že dravec je také národním symbolem Spojených států.
![Nezvonit](/media/thumbs/films/thumb_480x280_cr__989-nezvonit.jpg?v=1698045219)
Nezvonit
Vivian Ostrovsky / Francie / 2008 / 8 min. 0 sec.
Výjevy z klasických filmů Antonioniho, Truffauta a dalších jsou ve vyprávění spojeny motivem telefonování, přičemž telefon má další roli, a to jako intimní kamera, jíž jsou natáčeny výjevy ze současnosti, které s obrazy z dějin kinematografie komunikují, které si s nimi telefonují.
![P.W. - Štětce a stěny](/media/thumbs/films/thumb_480x280_cr__897-p-w-stetce-a-steny.jpg?v=1698045206)
P.W. - Štětce a stěny
Vivian Ostrovsky / Spojené státy, Francie, Brazílie / 2010 / 16 min. 0 sec.
1 divočina 2 technika mozaiky 3 člověk, dům, krása 4 realita procházející procesem symbolizace 5 přírodní a sociální mnohotvárnost Brazílie Videokoláž natočená pro výstavu Paula Wernecka v brazilském Riu hudebně spojuje archivní záběry s proslulými mozaikami, jimiž výtvarník ozdobil stavby Oscara Niemeyera i fotbalový stadion Maracana.
Realizováno za podpory:
![Financováno EU](/media/thumbs/partners/thumb_200x100__financovano-eu.png?v=1668969439)
![NPO](/media/thumbs/partners/thumb_200x100__npo.jpg?v=1668969339)
![Kraj Vysočina](/media/thumbs/partners/thumb_200x100__kraj-vysocina.png?v=1635498041)